Selasa, 24 Disember 2013

OMEGA GUARD


Salam..

Beberapa hari lagi Promosi SHAKLEE akan berakhir...
Promosi bulan nih...
OMEGA GUARD..

Secara mudahnya..kebagusan nih Omega ialah:

1. Mengurangkan Tahap Kolesterol
2.Mengurangkan lemak tepu kita (kekal kurus dan langsing)
3.Membantu perkembangan otak bayi dalam kandungan..
4. Menguatkan ingatan, bagus untuk minda
5. Bagus untuk jantung...

Sebenarnya daku mengamalkan Omega nih selepas hari raya hari tuh..
Bila check kolesterol ku di paras 5.6..
bila-bila masa bole naik lagi...
Memandangkan aku nih berbadan bam-bam...ahhahah
Jadi aku mula mengamalkannya...sebiji sehari..

Selepas kami terima berita BOSS tersayang..
Terkena serangan sakit jantung tempoh hari..
Dia seorang yang slim..sihat...kuat bersukan...
Sedih tengok dia sakit..dan kini dia sedang cuti sakit..
(we gonna miss u boss)

Bila dah mcm tuh aku lagilah bertambah sedar diri..
Memandangkan badanku ini bam-bam..
Potensi aku byk kolesterol lagi tinggi..

Dos sehari aku makan Omega..
2 biji sehari..
Dan baru-baru nih aku check (17.12.2013)..
Paras kolesterol aku turun kepada 3.92....
syukur...

Jadi kepada sesiapa yang berminat..
Daku merupakan SID yang sah... no. id: 950483 tau...
Harganyaaa...akan kuberikan harga terbaik k..

*yang bagus itu perlu kukongsikan bersama k...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...