Selasa, 10 Disember 2013

Cerita Lama... Konvo ku..


Salam..

Lama eh...x berkongsi cerita ttg kami..
Syukur ke hadrat Allah SWT..kerana memberikan keizinan dan dan rezeki kepada ku agar lulus dan menghabiskan Diploma Pentadbiran Awamku yang sudaaaaahhhh lama...dari tahun 2005 sehingga 2013 nih baru dapat aku habiskan diplomaku nih.. (malunyaaa..)

Aku tidak dapat menghabiskan diploma nih dengan segera kerana kekangan masa..kerja dan keluarga (bersalin, terpaksalah tangguh)
                                         menyebabkan aku tidak dapat habis dengan kadar segera...

Tapi syukur ya Allah kerana dengan izinmu aku berjaya menghabiskan diplomaku ini..

bertarikh 10.11.2013 sesi 3..akhirnya aku naik jua ke pentas itu..

Sambil-sambil tuh kami apa lagi..makan anginlaaaa...

nilah antara gambar yang ingin kukongsi..




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...