Rabu, 7 April 2010

Sekolahku SM Maktab Sabah..

salam...


Sewaktu mengemaskini komputer aku nih..aku ternampak gambar2 sekolah menengahku..aku bersekolah dr 1997-2003...dari aku form 1 hinggalah form 6..byk cerita dan pengalaman yang telah aku lalui..

semuanya mendewasakan aku...sekolah menengah mengajar aku erti remaja dan belajar menjadi dewasa..rindu dengan kawan2...nasiblah ada laman FACEBOOK nih..boleh aku jumpa kawan2 time sekolah..fuh....aku rindu saat ituu..

sekolahku tuh adalah antara sekolah tertua di Sabah...ada blok lama dan ada blok baru..blok lama telah dirobohkan sebb kerajaan sabah telah ambil untuk membuat jalan...tp masih ada tinggalan lagi..bl lalu...sedih aku lihat..apalah nasib blok lama nih.....

Pengetua maktab Sabah..Puan Julia...
Sekolah Menengah Maktab Sabah...
Blok Lama











Blok Baru















Gambar Masa Form 5...
*********************************************

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...