Sabtu, 24 April 2010

Parlimen..

Salam semua..

aku nak berkongsi cerita nih...

aku sejak sekolah lg aku mmg teringin nak p Parlimen...nk tgk keadaan org bersidang..apa yg ada dlm parlimen tuh...mcm mn rupanya...boleh jumpa YB2 x...

Nak dijadikan al-kisah..impianku menjadi kenyataan..LPKP ada mengadakan perjumpaan dengan persatuan teksi seluruh semenanjung...kira ada kerjalah di sana....
Hahahahahaha..walaupun penat bl kerja kat luar nih..tp bl sebut tang Parlimen...aku jd semangat sebenarnya...bukan selalu dpt p sana..hanya org bernasib jer dpt p...

Jd pada 14 April lalu..aku menjejakkan kaki ke sana..eeeeeeee...bestnyaaa...
ni antara pictures yang sempat aku ambik...







Menteri KDN
Ni Menteri di JPM
aku hanya terambik 2 gambar menteri ni jer..ada menteri lain lg tp x sempat nk ambik..maklumlah tengah bertugas...
Walaupun x dpt masuk ke yempat persidangan tp syukur sbb dpt peluang menjejakkan kaki di sana...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...