Selasa, 4 Mei 2010

Tukar lg..

Salam...
Belum sempat lg aku menjejakkan kaki ke BOMBA Ibu Pejabat Putrajaya nih...aku apply lg pindah ke PDRM..seperti semua tau..PDRM sdh 'dibuka ' kepada jawatan GUNASAMA...aku pun cuba nasib..Dengan keizinan suamiku..dan permintaan bondaku..aku pun apply...cuba2 nasib..lgpun husbandku pun mau pindah ke Sabah..sdh 5 thn dia di negari org..dia pun mau pindah blk ke KK...rindu kk kali....hehehheheh..

Pada suatu hr..rasanya seminggu lebih selepas aku apply..aku pun ke JPA blk..tuh pun sbb aku temankan kwn ambik surat pertukaran dia...kwnku yg minta pindah blk Sabah bertanyakan suratnyaa..aku pun saja2 tanya..rupanya ada surat pertukaranku..arrrrrrr..SYUKUR ALHAMDULILLAH...aku dpt d IPD KK..ipd tuh btl2 di tengah2 bandar...bestnya....dr rumahku dlm 20 minit jak..suka x terhingga...aku juga berharap hubby aku dpt ditukarkan jg...kcian dia di sini sorg2...
24 Mei nih aku lapor diri di IPD..aku beberapa hr jak d BOMBA...tp mcm duk lm plak..sbbnya..byk kja diberi..xapalah..bt jasa dulu aku di BOMBA..br chow cin chawwww...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...