Ahad, 30 Disember 2012

Jumaat, 28 Disember 2012

PROMOSI DISEMBER 2012

Salam.....

PROMOSI!

PROMOSI HUJUNG TAHUN 2012!
RM200
30 BE + 30 SNE
FREE JADI MEMBER!!



Testimoniku...

Salam...

Nak kongsikan pengalaman mkn BE?mmg nak....aku ingin berkongsi dengan wanita di luar sna yg ingin sentiasa sihat dan cantik dari dlm...

Sepanjang aku mkn BE nih..aku mmg kuat berpeluh...sangat2..bayangkan duk dlm aircon pun boleh berpeluh???pastuh bdn mmg rasa sakit..tp dlm 2,3 hr jaklah...mmg lemau...Payah mau bgn pg...aduss..tp bl dah hampir dua bulan kumkn..ada teman tegur..mukaku agak lain sedikit...lebih halus

skrg nih aku tambah mkn SNE plak.....ianya lebih kpd kesihatan...BE plak lebih kpd kecantikan dr dalam.....

Apa pun semuanya izin dari Allah....sabar ajalah dengan hasil mkn suplement nih..



Jumaat, 14 Disember 2012

Tunggu dlu....

Salam..........

Macam ada tapi tunggu dlu....Sabarrrr....


Khamis, 13 Disember 2012

Lawatan PERKEP

Salam...

Dah beberapa hr tidak berkarya..mana tidaknya..bz dgn aktiviti PERKEP......aduuhhhhh...penet sebenarnyaaa tp deni tugas dan amanah yang diberikan..kukuatkan jua semangat dan kudrat....

Baru-baru nih jak...PERKEP IPD KK bt lwtan ke Hospital Likas...ke Wad Kanak- kanak dan Wad Hemodelisis...

Jom kukongsi.....
 






 

Jumaat, 7 Disember 2012

SNE BEUTSKIN

Salam.....

Produk kesihatan dan kecantikan yang terkini di pasaran...antara hangat gilerrr!!


Aku tgh mkn dua suplimen nih..perubahan??nnt kukabarkan...dengan izin Allah..
Kna aku mkn dlu...br tau rasa dan pengalaman...kan??

Ahad, 2 Disember 2012

Berhujung Minggu

Salam....

Berhujung minggu berdating....




Sabtu, 1 Disember 2012

AJK PERKEP NITE

Salammm...

Cerita dan gambar ttg AJK PERKEP NITE.....

*Mlm nih mlm tuk ajk PERKEP IPD KK yg byk berkorban masa,tenaga dan sedikit sumber kewangan bg menjayakan apa jua aktiviti PERKEP IPD KK...

jom kukongsi mlm itu punya pictureeeeee daaaaa..









Khamis, 29 November 2012

Bukan tidakku mahu tapiii.....

Salam....

Bila cerita ttg anak..menambah anak....aku hanya mampu..."tgh berusahalah nih"..
Bukan tidak mahu tp belum rezeki ya semua...Allah Maha Berkuasa....


Rabu, 28 November 2012

Malam Berinai

Salam...

Moodku mlm nih lain sikit...lepas semua selesai...sambil cit cat dgn ibunda..ku dan dia memakai inai..teringat masa mlm berinai masa 5 thn lalu...

pkai inai penuh di jari tgn dan kaki..termasuk hubby..

mlm 25.08.2007,mlm berinaiku....

Isnin, 26 November 2012

Jadi surirumah..

Salam....

Sudah beberapa hari aku dan hazim dua beranak tinggal di umah...hubby kursus seminggu..ibunda dan ayahandaku mkn angin ke Kl....bercuti..aku pula cuti selama 4 hari...untuk menjaga anakanda terrrrrrrcinta...nasiblah kazenku yang sdg bercuti sekolah mau menemankan kami...klu tidak....tidakku terlayan anak terunaku itu...

**Jadi surirumah sepenuh masa...kekeke...best dpt buat semuanya sendiri...masak apa saja..boleh bermain dgn hazim..dan buat mcm2 lagi...

#Really miss ibunda dan hubby...sbbnya mereka ada selalu bersamaku.....

bila jam 8 mlm jer aku start jd mcm niiiiiiii..huhuhuhu



Jumaat, 23 November 2012

PROMOTION!!!!

Salam.......

Skrg nih...mcm tgh demam Beutskin kan?termasuklah akuuuuuu...

PROMOTION!!Emel daku ok,jgn malu,jgn segan......:razlanainizan@gmail.com

RM210+RM10 (pos laju)

Rabu, 21 November 2012

Ke Pulaulah pulak...

salam semua....

Letih masih terasa bertugas menyambut dan menghantar Ketua Polis Negara...bukan itu shj......kami juga kna bertugas menjadi dayang-dayang isteri KPN ke Pulau Sapi.....buat lawatan kononnyaaa..tp hujan lebat tetibaaaaa...ni antara gambarnyaaaa...

*selesema plak dakuuu.....






Rabu Tanpa Kata..(boleh gitu?)




Jumaat, 16 November 2012

oh ct..siti nurhaliza punya...

Salam Jumaat.

instagram ct...CTDK

Ahhhhhhh..

Instagram Siti Nurhaliza...i follow u..ahakzzz.walau dia xknl aku..aku ttp follow u tau..

TAHUN BARU ISLAM

Salam..







** moga kita berhijrah lebih ke arah kebaikan dan keredhaan Allah SWT....

Rabu, 14 November 2012

Ada dapat kunci sudaahhhhh

Salam...

Kami dapat kunci sudah..setelah lama menungguuuuuu...inilah antara harta yang kami ada..(selain keta...nilah harta aset yg ada..huhuhuhu)

hubby mau buat pemeriksaan nih....apa mau di complent ar???

Anakkuuuu...

tengokla nih...menghalang laluan betul permainannya....sabor jaklahhhhh....

Isnin, 12 November 2012

Musim kawenn dah tibaaaaa..

Salam....
Sibuk dan penat dlm 2,3 hari nih..
kazen paling dekat ku kawennnn...

*Selamat Pengantin Baru....

pelamin yanggggg gojesssss....








Ahad, 11 November 2012

From Majikan..

Salam....

Bulan nih rezeki aku dapat Sijil Penghargaan dari Ketua Pejabat...hasil dari sumbangan aku yang tidak seberapa bagiku.Alhamdulillahhhhh...syukur sangat...




Pagi Ahad

Salam...

Salam Ahad...Moga hari nih semua kita dirahmati Tuhan...Amiiiiinnnn.....


** otw p umah kazen...sanding...

Khamis, 8 November 2012

SNE Beutskin

Salam..

Aku sejak kebelakangan ini sangat tertarik menarik dengan produk Kecantikan SNE Beutskin nih...
Berminat untuk memakannya dan ingin bisnes skali..kekekkekek...

-----------------------------------------------------


Jom Kukongsi:

KESAN-KESAN PENGGUNAANNYA:

♥ 3 hari :- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

♥ 10 hari :- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

♥ 30 hari :- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

♥ 60 hari :- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

♥ 90 hari:- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.Penggunaan jangka masa panjang :- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

***BESTNYAA...



Rabu, 7 November 2012

KUDOS PERKEP SABAH

Salam...

**biar gambar shj yang berceritaa...







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...