Isnin, 19 April 2010

Tukar..tukar..tukar..

Salam....

LPKP sekarang nih sibuk mau minta pindah...org2 JPA pun sibuk memindahkan org..termasuklah aku...
Haaaaa...mau dijadikan ceritaaaa......aku juga ditukarkan..tp aku antara org malang yang dipindahkan ditempat yg sdh penuh...boleh x????mula-mula aku dpt kat Jabatan Audit Putrajaya...JPM kata dah penuh....pastuh p blk JPA...JPA kluarkan surat tuk ke MOA..(Jabatan Pertanian)..bl p sana nk report duty penuh jg..p lg lah ke JPA lg...dah bengang nih...pastuh dapatlah pertukaran ke BOMBA....pertukaran 8 April..kami br dpt surat pada pertengahan bulan..naik hantu btl aku...geram..knapalah kami nih malang sggh...aku dah suka kat MOA tuh..mmg best tgknyaaa...bl dpt bomba Putrajaya nih....aku tangguh lg...sehinggalah 1 Mei 2010..penempatan kami plak di bahagian KORPORAt bomba..kja yg slalu dgn majlis2..ntahlah..best ker x...
tp yg penting dah ada penempatan....

* kami tuh maksudnya aku dengan kak eza org opis aku jg...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...