Isnin, 16 Disember 2013

Berita Happy lagi...



Happy for u..

Salam..

Pagi-pagi lagi terima berita happy...
Ada teman opis bgtau yang dia mengandung.. katanya termengandung...ahakzz...lucu..
Masuk nih sudah beberapa orang mengandung..termengandung..

Aku tumpang gembira..
Tidak mau sudah..sedih2 nih..
Sebab aku tahu..Allah SWT sedang menguji aku..
Menguji kesabaran aku..

Aku yakin...
Satu hari nanti..
Berita happy ini jadi milik aku dan keluarga..

Tuhan sdh beri aku pelbagai rezeki tahun ini..
Rezeki yang tidak-tidak terduga..
Rezeki rumah siap dan masuk rumah tahun ini juga..renovation rumah sekali...
Rezeki dapat menghabiskan Diploma Pentadbiran Awam (UITM)
Rezeki makan angin..sana sini..
Rezeki dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2012...
Rezeki dapat sambung study di UUM... (ijazah saja...)
dan yang penting..
Rezeki diberi kesihatan yang baik untuk kedua ibu bapa, suami dan anakku...

Moga rezeki anak di tahun hadapan pulak..
Amiiiinnnn....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...