Isnin, 18 Jun 2012

Kelas Makeup siri 1/2012

Salam...

Leganya aku bila mana kelas Makeup yang kurancang dengan Miss Kabby selesai...aduiiii...sudah terlepas...(sambil menarik nafas legaaa)

Walaupun 6 orang saja yang hadir tapi itu tidak mematahkan semangatku untuk meneruskan kelas ini...kerana bagiku ilmu itu lagi penting..semangatku untuk belajar makeup lagi melangit..jadi kuusahakan jua..

Aku kiranya menjadi Urusetia untuk kelas Makeup Miss Kabby kali nih...

Terima kasih tidak terhingga to Miss Kabby kerana sudi sangat-sangat mengajar kami dan dan 5orang rakan-rakan lain yang juga mau belajar tentang makeup..(Terpaksa meninggalkan anak dan suami dan aktiviti lain..kan hujung minggu...)

Seterusnya kuucapkan terima kasih buat Suami tercinta kerana sentiasa menyokong aku secara langsung untuk aku mendapatkan ilmu...
Dialah yang banyak membantu aku...mencari tempat...ke sana sini, check internet tempat-tempat yang murah untuk buat kelas..membeli makanan ringan kami...membeli paper beg..juga sanggup menemankan aku untuk mencari makanan untuk breakfast kami....Thanks a lot deaarrr..

Juga buat bondaku...Thanks mom...sebab sudi menjaga anandaku dari pagi sampailah ke petang walaupun dihujung minggu..(sepatutnya inilah masa dia berehat)...Terima kasih banyak mak..Juga buat anandaku Hazim..thanks sayang...mau tinggal di umah dengan mamatua dihujung minggu...

Thanks semua...Moga ada kelas lain lagi yaaa.....

(Semua gambar kami..nnt ku upload k)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...