Khamis, 31 Mei 2012

Make Up..

Salam...

Sejak dua menjak nih aku suka sangat suka tgk set make up orang lain...akan kuperhatikan satu-satu set itu..bestnyaaa...mau saja aku memiliki semua set make up yang ada tapi memandangkan pulusku yang ciput....aku mampu beli sedikit-sedikit sahaja...hahahhahahah...Apa boleh buat...Ukur baju di badan sendiri...
banyakkan?berangan ada set mcm nih....

suka tgk makeup mcm nih...anggunnyaaaaa....




2 ulasan:

Mummy GreenyHouse berkata...

ok latu..beli sikit2 nnt lama2 byk la kan..
sy lagi tak tau nak beli n tak pandai nak pakai..hahah.. takat tenyeh eyeliner je..kih3.jimat! :p
mmg nk belajar jugak nk pakai make up, tp x berkesempatan lagi..~

bonda hazim berkata...

saya pun...main blasah jer sapu kat muka....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...