Khamis, 29 Disember 2011

Pengalaman lagi..

salam...


Pengalaman baru...hari nih masuk hari ke-2 aku jd PA kepada Ketua Polis Daerah Kota Kinabalu..aku jd pengganti jer..jgn salah faham yer..bukan ku naik pangkat tp hanya menggantikan PA2 yang cuti krismas dan cuti anak mau naik sekolah..Arahan keluar pada jumaat lepas..Arahan daripada Ketua Pengurusan..akur jaklah..


Perasaanku...aduiiii..takut..klu ada yang mau manggantikan aku..aku rela tarik diri.ntahlah apa yang mereka pandang padaku sampai aku terpilih....


Tp bl difikirkan kembali..ini adalah pengalaman dan ilmu yang aku timba dan perolehi..menjadi PA..disiplin pun bagus..kna awal datang..kna kemas...kena berdisiplin ketika bercakap dan perlu manjadi ramah..bab ramah tamah saya suka..saya suka..hahhahahabest??ada part best..ada tidak...tp sebenarnya boss kami nih baik...tp oleh kerana belaiu terdidik dengan cara polis jd nampak sj mcm menakutkan...


Perlu bersedia dari segi fizikal danmental..klu aku jd PA..alamatlah aku kurus..hahhahaha..mana tidak...kna urus itu ini...tp aku jd PA nih seminggu lebih jak..hehehhehe..sesungguhnya ini adalah salah satu pengalamanku di tahun 2011...k...





##my new stuff..



tq hubby blikan hp nih... (sama kan hp kita.)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...