Selasa, 25 Januari 2011

Tahun Baruuu..

Salam..

Aduyai..lamanya xberblog aku nih..windunya daku dgn kamu..kamu...dan kamu....hehehhehehe...apa kabar semua???aku sihat saja tp ada sedikit sibuk dengan rutin harian...byk kja..hehheheheh..ditambah2 plak aku...sdh start study balik.hehehhe...
Harapanku di Tahun Baru ini???

Aku hanya berharap agar disihatkan tubuh badan...
dikurniakan rezeki melimpah-limpah..
diberkati selalu oleh suamiku..kedua ibu bapaku dan yang penting diberkati Allah SWT..
juga tahun ini aku lulus dalam semua exam yang akan aku duduki..ehehhehe

Di awal tahun ini kami sdh dikabarkan dengan:

i) Abah Hazim sdh dapat penempatan di Sabah...di opis yg sama dgn aku tp di bahagian lain...
ii) Permohonan kami untuk loan rumah dan punyai rumah telah diluluskan oleh PMS..
iii) Paper exam UITM aku hanya tggl 5 paper sahaja..diharap dpt habis thn nih jg...
iv) Babah Hazim sdh ada kedai makan sendiri (Restoran)..bukan dia seorang punya tp berkongsi dgn adik beradiknya yg lain..

SYUKUR YA ALLAH..

di atas kurniaanmu....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...