Sabtu, 12 Jun 2010

birthdayku..

salam...

ermm..nk ceta ek mlm nih???hazim lena sdh dibuai mimpi...dlm masa sama aku plak rindu sangat pada babahnyaaaaa...rindu dgn hubbyyyyyy..huhuhuhuhuh...

nak ceta pasal birthdayku 25hb yg lalu..ramai kawan2 wish birthdayku thn nih....walaupun x dpt hadiah tp ingatan dr kawan2, hubby dan keluarga tuh penting bgku...huhuhuhu..

ceta ttg hubby..aku ingat dia xingat..sedih syahdu dlm ht bl hubby sendiri x ingat...tp rupanya dia ingat..pura2 xtau....bithdayku tuh terkena pada hr kerja..maka aku pun p lah kja mcm biasa...di tempat br semua xtau birthdayku nih....rupanya hubby ada blikan hadiah...diletaknya di atas meja komputer....siap ada kad lg..ingatkan sapa bg..ingatkan iparku bg..bl bc kad tuh rupanya dr hubby...


1st hadiah dr hubby..

nilah hadiah pertama dr hubby..bunga jer..aku tau hubbyku nih xbrapa pandai memilih hadiah..aku ok jer..terima jer..

tp bbrapa hr kemudian ada lg hadiah..jeng..jeng..jeng....



..............................


.............................................


2nd hadiah.....
V
V
V
V




nilah Recorder br ku nih...

sebelum tuh...aku slalu mengadu bahawa kami kerana di opis br nih akan jd pencatat minit..bengang aku...aku xpandai jd pencatat nih..lmbt cikit..susahnya htku..sampai waktu mau msk tdo pun aku mengadu..aku takut aku xdpt melaksanakan tugasan yg diberikan...al-maklumlah..kerja dgn Polis-polis nih..aduiiiiii..susah nak paham...
(opsss....sori hubby..terkutuk plak kja hubby..)
moga aku dpt menjadi wartawan IPD KK yang bagusss...hehehehhe..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahh ain.. beshnyaa.. hubby wat syrprise camtu:D memg sangat besh lah.. beruntung ain :)

Unknown berkata...

syaaaa...sy pun xsangka sebenarnyaaa....

Unknown berkata...

sronoknye...tahniah..hepi belated bday sis..mmg special adiah tu..org laki klo nk kasi adiah mmg di luar jangkaan kita kann
follower ke 46

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...