Rabu, 31 Mac 2010

SUPLEMEN






Salam..

Nak berkongsi lg..

Sejak dah bersalin nih...aku mmg cepat penat dan letih...mana xnyaaa...mlm lewat tdooo...pagi awal bgn...Aku diibaratkan bagaikan robot...p kja...blk siapkan hazim mandi...masak..blajar...nak tdokan hazim lg...tdo xlena..kna layan kerenah hazim w/pun dia tgh tdooo..dia nk myusu badan jer...letih..sakit satu badan...

Bl dah mcm tuh...aku pun pergi ke Watson..bli suplemen..bli foot detox...

Hubby aku plak...suruh aku mkn telur yg ada Omega segala..aku ok jer..mkn jer...

aku xbrani nk mkn jamu lg sbb aku masih menyusukan hazim...nnt memberi kesan..ntahlah...tggu bsr sikit br aku berdiet..skrg nih aku terus terang aku mmg x mkn apa2 jamu atau ubat tuk kurusss....jd bdn aku mmag besarrrrr...


pastuh aku mkn plak ubat utk menambahkan air susu bdn ku..FENUGREEK...nak tgk kebaikannya..lawatilah laman nih:http://www.babysnowdrop.com/search/label/available juga minum susu minum susu MAMIL..

Semua nih kulakukan utk anakku..org nk kata aku gemuk..aku dah xkisah..yg penting anakku sihat dan pintar serta mendapat pemakanan yg bgs dr kedua org tuanyaa...



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...